Branislava Gaca Kostić – Još jedna godina prođe (prikaz knjige)

Piše: Milan B. Popović

Umetnica, pesnikinja, liderka i vokalni solista nekadašnjeg punk rock sastava NO CHOICE! kao i njenog sadašnjeg, aktuelnog solo projekta Bx O x Kx, BRANISLAVA GACA KOSTIĆ  iz Kraljeva  i urednica nekadašnjeg kultnog štampanog extra alternativnog MUZIČKOG  fanzina AKUPUNKTURA , upravo je objavila knjigu pesama-JOŠ JEDNA GODINA PROĐE! VEDRIH BOJA I TONOVA KORICA/NASLOVNICA KNJIGE  KRIJE TUGU; TRAGEDIJU, SEĆANJE I POSVETU PREMINULOM OCU,  BOLI, BORBU I SUZE U STIHOVIMA!BRANISLAVA GACA KOSTIĆ JE VELIKI LIRIČKI BORAC I FAJTER I ONA SE BORI PISANJEM, A TRENIRA I BORILAČKE VEŠTINE, TAKO DA JOJ SE NEMOJTE ZAMERATI. DRAGO MI JE ŠTO SAM IMAO PRILIKU DA BUDEM RECENZENT NJENOG ROMANA, KAO I RECENZENT NEKOLIKO NJENIH AUDIO EP CD IZDANJA I KOLIKO TOLIKO PROPRATIO NJEN UMETNIČKI AUTORSKI RAD – KOJI JE ISKREN; ISPOVEDAN; IMPRESIVAN; PROTESTAN; BUNTOVAN; DINAMIČAN; BEZ DLAKE NA JEZIKU I POGAĐA U SAM CENTAR METE – ŠTO JE ZA SVAKU POHVALU! I PRIVATNU, I JAVNU, POPUT OVE KOJU JA UPRAVO ČINIM!!!

BRANISLAVA KOSTIĆ GACA VEĆ U UVODNOJ PESMI KAZUJE–GLAVEŠINAMA-DA SVE ŠTO ONA RADI NA UMETNIČKOM PLANU, RADI IZ LJUBAVI I DA OD STVARANJA PESAMA, KNJIGA I MUZIKE NIKADA NEĆE ODUSTATI I DA ONA NE PRIPADA PIJANOJ RULJI I TO ZAISTA I JESTE ISTINA!

GACA NE VOLI RIJALITI  NAMETNUTE PROGRAME POPUT VELIKOG BRATA I SLIČNIH  TV FORMATA, I TU SE SA NJOM POTPUNO SLAŽEM! GACA PIŠE POKRETAČKE I SOCIJALNE PESME, VEOMA OTVORENE I DIREKTNE I TO JE KRUCIJALNA I GLAVNA KARAKTERISTIKA OVE ZBIRKE- JOŠ JEDNA GODINA PROĐE! BRAVO ZA GACU JER ZA TO, IAKO SI ŽENSKO; TREBA IMATI HRABROSTI I MUDA! A GACA MUDA, DEFINITIVNO-IMA! BRANISLAVA GACA KOSTIĆ PRAKTIKUJE, TRENIRA I SVIMA U SVOJIM PESMAMA PREPORUČUJE VEŠTINU-KRAV MAGU!!! GACA POZIVA DOBRE LJUDE GENERALNO I ČITAOCE U NJEN ČAROBAN UMETNIČKI SVET DA JOJ SE PRIDRUŽE JER JE DRUŽELJUBIVA I JA VAM SAVETUJEM DA JOJ SE PRIBLIŽITE AKO STE DOBROG DUHA I DOBRIH NAMERA, I DA NABAVITE OVU NJENU NOVU KNJIGU DIREKTNO OD NJE PUTEM EMAILA nochoice@mts.rs(cena je simbolična: 200 dinara) ILI MOŽDA ČAK I PREKO LIBRARION RECORDSA & FANZINA KOJI SU RADILI TEHNIČKU OBRADU I DIZAJN ODLIČNE KNJIGE  JOŠ JEDNA GODINA PROĐE-BRANISLAVE GACE KOSTIĆ, KOJOJ PORUČUJEM OVAKO  JAVNO DA MI SE JAVI MOBILNIM TELEFONOM A ZNAM DA GA IMA.

IZUZETNO SMELA, HRABRA, DINAMIČNA I BUNTOVNA, A PRE SVEGA, VEOMA  LIČNA I ISKRENA GACINA NOVA KNJIGAPESAMA!!! BRAVO I SVAKA ČAST NA ISTRAJNOSTI, DOSLEDNOSTI I UPORNOSTI KOJE POSEBNO POŠTUJEM!!!